Translate

söndag 19 mars 2017

CASology

Kort till CASology, deras ord denna veckan är lövverk om jag översatt det rätt.



Det blev kanske inte något lövverk direkt, ett löv haha, men det gröna som jag smoshat dit kan ju vara ett lövverk. Annars tänkte jag mer på det här att växa som människa.

Jag har bytt banner igen här på min blogg, jag stod inte ut med det längre, nu får det bli foto istället! Detta fotot är från Vanås, där det finns konst ute i naturen och jag tycker fotot har en viss anknytning till scrapbookingen. 






3 kommentarer:

  1. Du bara dominerar !! Såå otroligt häftigt kort!! Gillar massor . Läcker bakgrund och så snyggt med lövet !!! Är det stämmer och sedan utstansat? Och likaså texten, underbar!!!! Heja dig!!! 💚💚💚 KRAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stämpel menar jag ju.. den här mobilen skriver som den själv tycker ibland ser jag först efteråt... hrrmmm!!!

      Radera
    2. Tack, ja jag blir så vansinnigt irriterad när jag skriver med mobilen! Lövet är stämplat och utklippt med sax haha!!!!!

      Radera