Translate

måndag 13 mars 2017

Strandbaden

Idag cyklade jag för första gången hem till familjen Sjöbergs nya hus i Strandbaden. Om jag cyklar via invallningen tog det 15-20 minuter, rätt lagom cykeltur. Hemvägen var iskall, då hade det varit bättre att cykla Kullagatan. Jag skulle vara lite med barnbarnsbarnen Alva och Alice så att Hanna kunde packa upp saker i lite lugn och ro. Jag hoppas det hjälpte henne lite, det är inte alltid jag duger när mamma eller pappa är med.



Jag pysslade och spelade massor av spel med Alice.

.
Alva tyckte det var mysigare att titta på TV, hon var inte riktigt pigg.
Fast sedan läste jag en massa Bamsetidningar för dom båda.


Förmiddagskaffe, lunch och eftermiddagskaffe hann jag också med. Att äta alltså!


Till eftermiddagskaffet kom Hannas pappa Jörgen också, annars fixade och städade han i deras gamla hus.


Med mig hem hade jag en tavla, ett halsband och ett armband, tack för det!

2 kommentarer:

  1. Du är så bra med barnen Christel!!! 💚 Så mycket fint du fick med dig också !! KRAAM 💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, tack, jag gör så gott jag kan!!! Och dom är ju så roliga! Kram

      Radera