Translate

lördag 25 mars 2017

Chokladtryffeltårta

Igår bakade jag en tårta till kvällen som blev så god. Den var till efterrätt och till just det passade den så bra. En ganska mäktig tårta med en fantastiskt god chokladsmak. Till kaffet, mums.
Receptet här Chokladtryffeltårta.


Jag delade den i bitar till varje person, ser lite hafsigt ut, men det blev lite bråttom. Ställde sedan fatet kallt så var det klart att servera.


Vid serveringen hade florsockret försvunnit så jag fick sikta över lite mer. En klick vispgrädde till.

2 kommentarer:

  1. Åååhhh!!! Såååååå!!!! GOOOOOOTTTT!!! ❤❤❤ Tur för er att jag inte var med och att OM jag varit med inte tål mjölk, haha!!!! KRAAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo men hade du varit med så hade jag ju bakat mjölkfritt såklart! Kram

      Radera