Translate

tisdag 21 mars 2017

Shoppingtur

Makens förslag, en shoppingtur, jag tror han ångrade sig haha.


Vi har bytt ut Hjertmans mot Biltema, vi skrattar gott åt oss själva. Det blev lite saker till husbilen så nu har vi så smått börjat planeringen.


Jula fick också ett besök.


En ingång i min smak!


På Jula testade vi några stolar, men vi gjorde inte vårens smartaste köp. Vi tog två andra stolar, lite större än dessa och bar med oss, men ångrade oss på halva vägen till kassan. Det gick upp för oss att dom var väldigt tunga och vikten i husbilen är viktig. Synd för dom hade bra pris.

Besök på Väla och Åhlens och Clas Ohlsson där vi handlade en del saker, både till lägenheten och till husbilen. Ikeabesöket inledde vi med en lunch.


Jag testade en ny rätt, Lax Wallenbergare, ätbart kan man säga, Harald tog det vanliga.


Efter lite inköp där också var vi trötta. Vi hittade en matta att ha utanför husbilen, en utematta, men den vi ville ha fanns bara ett utställningsexemplar kvar. De ska montera ner miljön på tisdag och ringa oss.


Snygga glas hade vi med oss hem, både till lägenheten och plast till husbilen. Rätt nöjda med dagen blev vi.

2 kommentarer:

  1. Ååååhhh!!! Såååå HÄÄÄRLIGT!!!! Önskar jag var med er där!!! Tur att jag får följa med då hör vid sidan av , haha!!! Tycker det är så mysigt med sånna shopping turer💚 Kul stt ni hittade en del bra och fina saker !!! KRAAAM💚💚💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja shoppingturer är kul på alla sätt om än ganska ansträngande.... Kram

      Radera