Translate

tisdag 14 mars 2017

Happy Little Stampers

Ett kort till en av flera roliga utmaningar hos Happy Little Stampers. Just denna är  att använda dies och just nu... precis... gick det upp för mig att jag använt en diecut, men så kom jag på att jag ju stansat ut en cirkel med en dies. Jag tror att det är B12 brist i hjärnan!



En turkos kortstomme för ovanlighetens skull, lite roligt med lite färger, tror jag får köpa på mig lite mer färgade CS. En diecut som sakt och en stansad cirkel som jag satt med 3D kuddar, en stämplad text och några paljetter.

3 kommentarer:

  1. Ett sååå SNYGGT kort Christel!!!! 💙💙💙
    Ja du har absolut använt dies här !!! Du är helt och hållet kvalificerad!!! Gillar det här kortet jättemycket !! Stor KRAM 💙💙💙

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu gör du mig jätteglad, tack tack tack! Kram

      Radera
  2. Lol (the B12)! Adorable card! Thanks for joining us at HLS Anything Goes with Dies!

    SvaraRadera