Translate

onsdag 22 mars 2017

In The Scrap

In The Scrap är en spansk webbsida som jag tycker mycket om. Jag brukar köra på Google Översätt så att jag förstår det hela. Iallafall så har jag tolkat deras marsskiss.




Jag har gjort en layout i guldiga färger, jag som inte är så mycket för glitter haha! Inte nog med det för jag håller på med en i silver, vad händer? Vit CS med guldstänk, jag har bara en stor sprayflaska och måste vara väldigt försiktig, denna gången lyckades jag. Sedan luktar hela scraprummet (sovrummet) som ett målarnäste. Pappren är från Studio Callico och dekorationerna från mina "lådor". Foto på barnbarnet Ebba från i somras i härligt kvällsljus i Bohuslän, det syns inte så bra här.

2 kommentarer:

  1. Åååhhh!!!! Sommar och guld!!! Undrbart !!! Gillar särskilt dom tre hjärtana med sömmen!!! Och guldställen och, ja allt!!! Härligt härligt!!!! KRAAM 💛

    SvaraRadera