Translate

fredag 14 april 2017

Engströms igen

Cybercropen hos Engströms har många olika utmaningar och jag har valt ut några, detta blir den sista för mig. Det är en skiss och jag har gjort två layouter, en rolig skiss som kan tolkas precis så olika som mina layouter är. Det var inte meningen att det skulle bli två, men den första var jag inte så nöjd med och ville prova en annan version.



Här ville jag göra en lite tuffare layout med mitt nya lilla barnbarnsbarn. Jag har använt papper från CratePapers Cool Kid och stansat ut rundlar i min Big Shot. Ett roligt foto, man kan tro att han vill göra sin röst hörd, men han gäspar faktiskt.


Så blev denna layout en kontrast till den andra, jag gillar själv denna bäst. Här har jag använt vit CS som jag färgade in med distresser, med skumdyna och en hjärtroller och sedan lite guldstänk. Papper, kort och dekorationer från Bella blvd Make Your Mark. Foto på samma bebis, Mathèo, ett på honom själv, ett på morfar (min son) och ett på mig själv.

4 kommentarer:

  1. Ååhh!!! Härligt med TVÅ !! läckra layouter!!!! Du skämmer bort mig💚 Glädje !! Jag gillar båda två, jättefina på olika sätt . Så roligt att de samma skiss tolkad av samma scrappare två gånger ,olika men ändå olika. Hoppas du har haft en härlig dag! Vi har myst med familjen och ätit påskmat här hemma. Gott!! Kram kram 💚💚💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja det var roligt att göra två layouter av samma skiss. Härligt med påskmys med familjen! Ha en fortsatt go helg även om vädret är hemskt! Kram

      Radera
  2. Gud vad fint, Farmor ❤️❤️ Kram, Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, roligt att du gillar dom, kommer till Mathèos pärm. Kram

      Radera