Translate

lördag 1 april 2017

Lördag

Idag vet jag inte vad som hände, men det blev inte många foto tagna.  Jag har burit in det mesta i husbilen och lagt nya antihalkunderlägg i skåpen. Det blir så mysigt att få klart allt. Harald var iväg och tvättade bilen och gjorde rent vattentanken medan jag gick en lång promenad med dotter Mia. Vi hade nog för mycket att prata om, hela veckan har gått utan snack, så jag kom mig inte för att fota något.


Det var ett jättefint vårväder, men precis när vi kom iväg på promenad vällde dimman in från havet. Det arbetades med Höganäs skuta Valkyrian i hamnen, hon är fin.


Efter promenaden gick jag med Mia hem för en fika och för att stryka som jag gör till svärsonen. Nästan hela dagen gick åt haha!


Ikväll hjälptes vi åt att göra middag. Fryern fick jobba med potatisen, åh vi gillar den fortfarande så mycket. Vi hade en bit oxfilé kvar i frysen sedan nyåret så den tog vi.




2 kommentarer:

  1. Älskar att läsa om dina härliga dagar!! Blir så glad !!!! 💛💛💛 KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och jag blir glad över att du så flitigt kommenterar (men du måste inte) haha! Kram

      Radera