Translate

tisdag 21 maj 2019

72-timmarsutmaningen

Ja, jag gjorde ett försök till och det kortet blev godkänt. Jag gav mig den på att jag skulle göra något, det är jag i ett nötskal, hur irriterad jag än bli så blir det som ett måste. Varför gör du det? undrar Harald och mitt svar blir helt enkelt att jag inte vet, bara att jag måste. Denna utmaningen hette "Min utmaning heter IRL (In Real Life)." och sedan följde en lång förklaring vad den fick och inte fick innehålla.
Jag skrattade själv när jag gjorde mitt kort, ett sådant nu jävlar kort!


Jag tog ett av mina stora foton som jag har liggande och dekorerade med lite fler insekter och en utstansad text. Vem vill liksom ha ett insektskort? Jo, men så tänkte jag på hur populärt det är idag med insekter och att de snart blir naturskyddade så vi får inte slå ihjäl dem (skojar). Lite kul blev det iallafall.

4 kommentarer:

  1. Det fotot måste du även scrappa, sååå läckert! Du löste ju utmaningen m den äran! Men gör kort till andra utmaningar istället vetja! Så slipper du bli het och tokig😘👍🏻 KRAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja du har rätt Anna, jag vet inte varför jag blir så envis! Men, jag bestämde mig för att försöka hålla mig mer till svenska utmaningar för jag blir så arg på när jag inte alltid fattar engelskan. Så jag vet inte riktigt vad som är värst haha! Kram

      Radera