Translate

söndag 12 maj 2019

Söndag

En seg söndag idag och beslutet imorse blev, nej vi väntar med att köra till imorgon. Det börjar kännas som ett visst motstånd, jag har tappat lusten.
Jag gick en lång promenad med dotter Mia, en massa prat så det blev inte mycket fotat.


Strandtriften är så vacker nu.


Lerbergets hamn var vi plötsligt i. Det är en kall vind så vi vek upp i byn och promenerade tillbaka på Lerbergsvägen.



Ett blodrött träd, kan det vara en Blodbok?


Hemma gjorde jag en stor sats Köttfärssås och bakade en Rabarberpaj. Även en stor sats med min Musli. Så var jag lite duktig, trots jobbiga tankar.


2 kommentarer:

  1. Vännen min❤️ Önskar jag var närmare! Så vi kan prata och fika och gå tillsammans!! Stor KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det önskar jag också, jag får följa med dig på din promenad när vi kommer upp! Kram

      Radera