Translate

torsdag 23 maj 2019

Kortskissen

Det blir ett kort idag igen, det har jag gjort med inspiration från Kortskissens senaste skiss.



Papperna jag använt är polska, jag köpte en del olika papper där hos Miankas butik i Våxtorp och de flesta var dessa blommiga, lite romantiska papper, jag får återkomma och bli bättre på vad de heter. Jag tycker att de är ganska roliga att använda till just kort även om det inte direkt är min vanliga stil. Vet ni vad som stör mig på detta kortet? Den utstansade cirkeln passar inte in, inte färgen också blev den inte riktigt jämn inuti. 

2 kommentarer:

  1. Ja jag gillar det iaf! Så det så!! Kul med nya papper och nytt märke 👍🏻 💗

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla fina du, detta är så annorlunda mot vad vi brukar gilla! Kram

      Radera