Translate

söndag 26 maj 2019

Söndag och Mors dag

Imorse kom ett meddelande på Messenger från barnbarnet Rasmus att lille Bobby föddes idag! En son till honom och sambon Carro och han ser så fin ut på fotot. Jag har fått mitt sjunde barnbarnsbarn, så roligt och jag är så tacksam över min växande familj.

En kort promenad idag bara för att välja i valet till EU. Så viktigt.




Vi fick ett kort besök av dotter Mia som kom med en helt underbar blombukett till mig. Fina gulliga dottern!




Harald lagade middagen, Falukorv med currystekt lök, det var gott. Han serverade couscous till.


Senare i eftermiddag fick vi ett kort besök av barnbarnet Jonathan med Hanna och barnen. De lämnade lite syarbete till mig som jag gjorde klart lite senare.


Här diskuteras vad alla heter på på våra "tavlor". 

Nu ikväll följer vi valvakan på SVT, spännande.

2 kommentarer:

  1. Vilken glädje! En ny liten familjemedlem, vilken gåva! Ett mirakel varje gång💚 Ja viktigt att rösta!! Underbara blommor från Mia. God mat dessutom. En riktig toppen dag ju!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är verkligen glädje att få följa ytterligare ett lite barn i familjen. Tack! Kram

      Radera