Translate

torsdag 2 maj 2019

Torsdag

Idag känner jag äntligen att jag har fått tillbaka min energi och ork, så skönt. Jag har fortfarande ont och värk i käken och ibland i huvudet, men helt uthärdligt ont. Imorgon ska läkaren ringa så får jag se vad hon säger. Som alltid är det en del att fixa när vi har varit borta ett tag, det har ju inte varit så länge men ändå. Tvättstugan med en massa tvätt och jag har börjat förberedelser för födelsekalas på söndag. Jag gick en kort promenad men det blev nästan inga foton.




Vi åt Fläsk med löksås och potatis till middag idag, det är gott. Jag passade på att steka en massa bacon också, så är den osen gjord.


7 paket bacon är stekt och även 4 baguetter som jag rivit i bitar och stekt till krutonger.


2 kommentarer:

  1. Nu blev jag nyfiken på vad du skall laga för något gott med krutongerna och baconet? Skönt att du känner dig bättre. Ser framemot bilder från kalaset på söndag! Kramar och önskar er en härlig helg med god mat och mycket folk! Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja recepten kommer! Jag känner mig mycket bättre och har tillbaka min ork och energi! Så skönt! Kram

      Radera