Translate

måndag 27 maj 2019

Kort

Nu försöker jag göra lite annorlunda kort, ska försöka se vad som gillas när vi ska ha försäljning senare i sommar. Ett visar jag idag, det blev redan sålt haha!


Jag har använt de polska pappren, detta heter AltairArt - Aurora 03. Det finns sedan mindre ark som hör till där det går att klippa ut passande saker. Det är klippa och klistra som en del människor kallar min hobby, Scrapbooking. Då hör jag ett visst förakt i rösten, men det får stå för dem, jag älskar min hobby.

4 kommentarer:

  1. Jättefint kort!! Och du behärskar detta klippande och klistrande med bravur så håll huvudet högt och var stolt över vår underbara hobby! ❤️ Vad roligt att det blev sålt direkt👍🏻🙌🏻💚 Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja jag bryr mig om mycket, men just det med scrapbookingen kan jag faktiskt strunta i, den hobbyn är värd för mycket. Kram

      Radera
  2. Detta förakt du pratar om är säkert för att dom inte kan själv :) Så skönt med en hobby som man älskar och kan "drunkna i" och stänga ute allt annat. Och vi andra förundras över hur du kan få till det så fint...Kram Gunnel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för de orden Gunnel! De värmde verkligen, kram

      Radera