Translate

måndag 20 november 2017

Måndag

Idag behagade vädret visa sig från sin bästa sida, så kunde det ju varit igår när vännen Anna var här tänker jag. Jag tog en promenad, måste försöka komma igång trots smärtan i benet (besvärligt inatt).




Helt ljuvligt ute, men också kallt vilket inte känns när det är vindstilla.




Något av intresse var det där någonstans.



Julgranen på Sundstorget kom på plats idag. Jag gick upp till dottern för att sköta mitt strykuppdrag och när jag var hemma igen somnade jag på soffan! Jag har lovat mig själv att inte streta emot utan ta en tupplur när jag behöver det. 
Jag scrappade lite senare idag, Jag fick ett stort paket med papper och saker av vännen Anna och där finns mycket som lockade, tack!



Den fina ängeln som vi också fick har fått sin plats tillsammans med Brasilianskan. Jättefin är den.

2 kommentarer:

  1. Ja där passade hon ju också jättebra din ängel!! En ängel till en ängel♥️♥️♥️ Kram

    SvaraRadera