Translate

lördag 25 november 2017

Paper Issues: Sketchy Saturday

Idag visar jag en layout som var lite knepig att göra. Den är till Paper Issues Sketchy Saturday denna månaden. En svår skiss som jag egentligen inte vet varför jag gav mig på.


Jag är inte så glad för att använda många foton, beror säkert på att jag har så stora foton, detta har jag skrivit många gånger.


Så blev min layout iallafall, papper och diecuts från Pink Paislee. Det bästa med denna är att mina barnbarnsbarn Alva och Alice fick dokumenterat sina första egenodlade potatis. De hade satt potatis i vars en spann på förskolan som resulterade i fina potatisar Jag hjälpte dom att skörda och de var så stolta.

2 kommentarer:

  1. Ett härligt minne att bevara !! Och du har tolkat skissen så bra och gjort den till din egen!! Härliga papper också!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna, nu är du extra snäll! Jag tror jag fått pappren av dig! Kram

      Radera