Translate

torsdag 16 november 2017

Torsdag

På benfronten inget nytt mer än att jag var hos sjukgymnasten idag. Jag fick en sån där TNS apparat som han menade, kanske kan hjälpa mig mot smärtan. Han är fortfarande inte säker på vad problemet är, men testen idag igen ger samma resultat, jag reagerar starkt när han trycker på vissa punkter. Nu provar jag TNS och får helt enkelt fortsätta med Citodontabletterna. Jag är livrädd för dom, men får nog släppa det. Hade nattsömnen bara fungerat så hade jag lättare kunnat stå ut.


Vi har städat hemma idag, maken och jag har hjälpts åt och jag övertalade Harald om att, efter fönsterputsning, hänga upp adventsstjärnorna. När det började skymma ville jag tända dom, "vaa, vi skall väl inte tända dom förrän det är advent!!!!" Det hade Harald alltså inte tänkt, det var inte så konstigt att han gick med på att sätta upp dom. "Julen är förstörd" tycker han, men stjärnorna är tända!


Ikväll skulle jag varit på Fotoklubben, men jag orkade faktiskt inte, det här tär på mitt psyke. Jag känner mig väldigt osocial nu. Jag vill tacka här för all omtanke och råd jag får ta del av, tack alla snälla!

4 kommentarer:

  1. Håller med Harald, nu är julen förstörd

    SvaraRadera
  2. Jag läste nånstans att de som pynta för julen tidigt var mycket lyckligare än oss andra..så sug på den karamellen....:) :) kram Gunnel och du ska inte vara rädd för tabletterna. bara överdosera ej och när du slutar så sluta inte tvärt utan trappa ner...du måste ju kunna fungera och det gör man inte med smärtan i full kraft. Jag tycker att dom skulle magnetröntga dig det är bara då man kan se vad det är tror jag.....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja jag har insett det och tar dom regelbundet som jag ska. Nu hjälper dom dessutom så det är skönt. Kram

      Radera