Translate

söndag 26 november 2017

Väla

En bra natt till, sov från halv tolv till strax innan fem med hjälp av två citodon och det bästa var att jag hade inte outhärdligt ont när jag vaknade! Kan det vara så att det är nerver som liksom läker sig själv? Imorse tog jag sedan två naproxen och det har jag klarat mig hyfsat på. Jag är såå glad!
Jag följde med dotter Mia till Väla, hon gick först på Ikea medan jag strosade omkring  på köpcentret i lugn och ro utan att få panik och bara vilja ut därifrån. Det är julfint där nu.







En ny butik har öppnat där, den blir min absoluta favoritbutik!


Så mycket fint och roligt till bra priser. Jag fick med mig en massa scrapbookingsaker också! Lite julklappar slank också med.




Vi tog en mysig fika tillsammans när vi möttes. Saffransbulle, mmmm.


Tack för att jag fick följa med!

6 kommentarer:

  1. En mysig dag och tack för fikat💛

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen och vilken härlig butik, Sostrene Grene!

      Radera
  2. Vilken härlig dag ni haft. Jag blir lite avundsjuk, vill också gå en runda på Väla, som jag aldrig vill till annars. Ja ja jag tar en tur i dag till lasarettet och i morgon en tur till sjukgymnast. När det blir så mycket gående som på Väla vet jag inte. Tyck nu inte synd om mig utan jag ville bara skoja till det lite med att jag egentligen inte tycker om Väla som jag tycker har blivit alldeles för stort. Min tur kommer snart. Jag är på GGGGGGG. Kramar och ha en bra vecka med allt julstök som jag hoppar över i år. Allt godkänt av man och barn med familjer. Kram igen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så härligt att läsa Ulla! Jag förstår precis vad du menar, nu när jag haft så ont i benet har jag längtat så efter vissa saker som jag alls inte bryr mig annars. Det är lite märkligt. Kämpa vidare och vad bra att du tänker så om julen, god mat går att köpa och bara några extra ljus behövs. Att ha familjen omkring sig är viktigast! Kram

      Radera
  3. Alldeles alldeles underbart !! Och så skööönt att du får sova bättre ♥️ Njuter av dina fina bilder! Kram 💖💖💖

    SvaraRadera