Translate

torsdag 25 oktober 2018

Citrus Twist Kits: 3 To Inspire

Lite variation idag, ett uppslag i min Travelors Notebook. Jag har använt Citrus Twists utmaning 3 To Inspire.


  1. Use the Puffy stickers.
  2. Stitch (machine, hand).
  3. Use stamps.


Ett uppslag i min bok över alla vänner/familj som vi träffade under vår husbilstur i somras. Papper från mina kit, också det nödvändiga enligt utmaningen, några puffy stickers (fågel, blommor, moln och ett &), sömnad på symaskinen och lite stämpling. Foto från våra dagar med Haralds bror Arne och hans fru Lilian. Vi hade så härliga dagar tillsammans.

2 kommentarer:

  1. Ja du vet ju redan att jag storgillar denna!! Såååå läckert!! Du har blivit en Travelers Notebook mästare 🙌🏻🙌🏻🙌🏻 Kram❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja det är roligt, men mästare är jag då rakt inte! Men, jag suger åt mig... haha! Kram

      Radera