Translate

söndag 28 oktober 2018

Fotoutflykt

Imorse blev jag hämtad av fotovännerna Bitte, Claes och Elisabeth och vi sammanstrålade i Ängelholm med ytterligare fem. Vi körde till Trollehallar på Hallandsåsen för att fotografera. Tyvärr var det för blött och svårtillgängligt att ta oss till ravinen, men det var ändå en helt fantastisk natur. Det var kallt idag, bara någon plusgrad och även om jag hade klätt mig ordentligt så frös jag. Nu får ni titta på en massa höstfoton.




Här sätter Tom upp sitt stativ, han tar helt fantastiska foton.


Jag gick tillsammans med Bitte och Elisabeth.



Jag blev så jäkla besviken på mina foton när jag kommit hem, så många utan skärpa. Jag hade ju min Nikonkamera med och även makroobjektivet, men så var det för kallt att byta.















Torsten har samma färg på mössen som löven.





Vi hade bestämt att träffas för att fika 12.30, vi hade matsäck med oss.


Några hade svårt att sluta fota och några frös ordentligt.











En så trevlig utflykt med goa fotovänner, tack för det initiativet!
Tillbaka hemma kallade soffan och värmen och jag somnade faktiskt en stund.



2 kommentarer: