Translate

torsdag 11 oktober 2018

Jobbedag

Idag har det inte blivit mycket mer än städning och strykning hos dottern. Det tar sådan tid nuförtiden, jag känner mig så trött och olustig, men det kan ju ta tid, det är ju det jag har. Vi har ett fantastiskt väder, men det missade jag idag, jag och alla andra som jobbar hela dagarna haha! Inga foton idag alltså, men kan ju visa att jag köpte den där kaninklänningen. Någon dag kanske ni får se mig i den!


Tack för presentkorten jag fick på min födelsedag!


Harald gjorde middagen idag, det var så gott! Stekt fläsks med potatis och persiljesås.

2 kommentarer:

  1. Åhhh!! Du kommer klä så fint i den klänningen 😍😍😍 och mumsig mat!! Jag gjorde en variant av din korv i ugn idag!! GOTT!! Kände mig nästan duktig😅❤️ KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag hoppas det, framförallt att jag kommer att trivas, det är mitt problem med klänningar. Klart du är duktig, du har ju så många att laga mat till! Kram

      Radera