Translate

lördag 20 oktober 2018

Lördag

En av helgdagarna försöker jag gå med dotter Mia, det är så bra combo att gå och prata samtidigt, vi tar liksom vara på tiden haha. Det är inte varje helg det fungerar, men idag gick det.


Det är fortfarande ett ljuvligt väder om än lite kallare. Vi gick långt idag, lite på gränsen för mig just nu, men vi glömmer bort att vi går.



Lerbergets hamn bara passerade vi.



Det ligger flera stora moderna villor där nere vid havet.



Här är ett mindre hus, Mias önskehus med en fin strandtomt med trift.


Igårmorse när vi såg små bitar ur filmen Lyrro på morgonTV bestämde vi oss för att se filmen så jag bokade biljetter till idag.


Det var den sämsta filmen jag någonsin sett tror jag, vi som inte går så ofta på bio också lyckas vi med en film som kändes helt pinsam, jag höll till och med på att somna och jag fattade inte handlingen och skämten. Jag trodde att vi skulle få skratta! Det gjorde vi ändå, men inte över filmen!

6 kommentarer:

  1. Vilka huuus!!! Så fina!! Ja men ibland blir det så där med filmer, så fel🙈 Men en fin promenad m Mia blev det iaf ! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja vi sa det, det kvittar var vi går, vi rör oss och pratar, vilken kombo! Kram

      Radera
  2. Vi brukar också ta en koll längs kusten i Lerberget, men vi tar det med bilen. Lite olika motion ha ha. Kram.

    SvaraRadera
  3. Vi hade nog kunnat gå till Helsingborg, haha💛

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja då hade vi fått ta bussen tillbaka!

      Radera