Translate

torsdag 18 oktober 2018

Citrus Twist Kits: Sunday Sketch

Häromdagen tolkade jag Citrus Twist Kits söndagsskiss.


En sådan fin skiss, jag var inställd på min tavelvägg eftersom jag lyckats med ännu ett familjefoto och då fick det bli ett foto. Det är dotter Mia med make Jonas denna gången.


Jag vill ha dessa hyfsat enkla så min tolkning blev så här. Nu skulle jag bara fota den och rama in den. Fan, då har jag gjort den i fel format! Jag blir så trött på mig själv ibland. Det var bara att göra om och då fick det bli på lite annat sätt men det syns ändå att jag tolkat skissen tycker jag.


2 kommentarer:

  1. Vad surt att komma på det då man är klar! Men gör mig blev det dubbel glädje att få se två fantastiska tolkningar av den fina skissen. Såååå otroligt fina båda två! Och visst ser man skissen i nr2 också. Heja heja heja 💛💛💛 KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det får bli en layout till Mia och Jonas.Tack för att du gillar dem, det där gulprickiga pappret är en dröm.... Kram

      Radera