Translate

måndag 1 oktober 2018

Cykeltur och fotografering

Idag har min sinnesstämning blivit lite ljusare och jag bestämde mig för att försöka få till lite makrobilder eftersom det är nästa tema i Fotoklubben. Bilderna måste in senast onsdag och först tänkte jag strunta i det, men nu har jag faktiskt skickat in två bilder, vilket är det man ska. Jag höll på att experimentera lite hemma.






Ingen av dessa bilder, bara lite exempel på mina försök.

Jag tog elcykeln och gav mig av till Krapperup, så glad jag är för den. Det var kallt, hade nästan behövt vantar och öronen värkte under cykelhjälmen. Men så skönt och avkopplande.



Här blev det tvärbromsning när jag såg den här fågeln av personen som målar grafitti.


Framme i Krapperups park, jag hade hoppats på fina höstbilder men det är lite för tidigt.













När jag kom hem hade Harald färdigt dagens middag. En av hans favoriter, Stuvade makaroner och falukorv, jag trollade dit några gröna blad haha! Jag tycker också det är gott!

2 kommentarer:

  1. Men duuu så många fina foton!! Av macrobilderna är dom två sista extra fina. Och så fint det är där i Krapperup och den bilden på bären, vackert! Mumsig mat han fixat Harald!! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Anna, det var en härlig dag på Krapperup och jag tyckte det var roligt med kameran! Kram

    SvaraRadera