Translate

fredag 5 oktober 2018

Fredag


Tidig morgon på Friskis & Svettis idag. Det vanliga gympapasset var inställt så det blev Cirkelfys istället. Det var riktigt jobbigt, men skönt efteråt.


Resten av dagen har jag tagit det lugnt, suttit mest vid scrapbordet. I tisdags på Väla skulle jag köpa plastfickor 30x30 på Kjell & Company, dom var slut, men jag kunde beställa på nätet och dom kom idag! Köp något gott tyckte Harald när jag skulle gå och hämta hos Bogrens Tobak. Det är ju fredag! Ingen vinst dock.


Jag fick lavendelsocker av vännen Åsa förra torsdagen och idag bakade jag Lavendelskorpor.https://www.koket.se/lavendelskorpor



De blev goda.

2 kommentarer:

  1. Du gör det så bra med detta Friskis och Svettis!! Heja!! Och du slog på stort med det goda 😘 Gott med skorpor till kaffet nu då!! Kram på er!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, gör mitt bästa, men just nu är det segt med det mesta, då får jag använda piskan haha! Kram, hoppas du får en fin helg!

      Radera