Translate

lördag 13 oktober 2018

Citrus Twist Kits: Sunday Sketch

Denna gjorde jag för några dagar sedan, jag är inte riktigt nöjd med den och då låter jag det gå några dagar sedan lägger jag ut den ändå haha! Iallafall, den är gjord till Citrus Twist Kits söndagsskiss.


En så fin skiss som kändes så rolig att ge sig i kast med. Då är också min förväntan om något riktigt makalöst till slut. Det är ganska intressant faktiskt. Då blir det aldrig som en tänkt sig.


Jag får väl ändå vara nöjd med denna, fotona gör ju allt haha! Mitt barnbarn Jonathan med sin dotter Edith.

3 kommentarer:

  1. Du är ju för rolig!! Jag som genast föll för ditt snygga jobb m guldramarna!! Jag gillar den iallafall och jag gillar såklart fotona också😍😘 KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Knäppa mig, alltid är det något som stör mig på mina layouter medan andras och särskilt dina alltid är helt perfekta. Jag eftersträvar det perfekta men inser att jag aldrig någonsin når upp till det, gäller nog allt i livet! Tack för att du också rister om mig lite haha! Kram

      Radera
    2. ❤️❤️❤️ Vi är väl rätt lika även där🙈❤️😍😘

      Radera