Translate

onsdag 24 oktober 2018

Sketchabilities

Nu kommer den tredje layouten jag gjorde på scrapträffen i söndags. Vi hade Karins layout som inspiration och skulle använda blommor, spets och skrivmaskin. Blommor är inte riktigt min grej om det inte är på papper, men det gick ganska ok med de få blommor jag behållt när jag sorterade ut. Jag använde också skissen hos Sketchabilities.



Jag använde vit CS som vanligt med Glimmer Mist, en gammal virkad duk från mor, mönsterpapper och annat från Citrus Twist Kits också de där överblivna blommorna. Jag ser nu att de gula blommorna skulle jag inte haft där eller följt upp med fler gula detaljer. Att vara på scrapträff gör att jag inte riktigt kollar upp ordentligt. Foto på mina barnbarnsbarn Alva och Alice.

7 kommentarer:

  1. Ännu en riktig goding!!!! Och duken😍👏🏼 Vad roligt att den kom med!! Så läckert !! Kram

    SvaraRadera
  2. What a gorgeous layout, thanks for joining us at Sketchabilities :)

    SvaraRadera
  3. Love the gold details, thank you or joining in with us over at Sketchablities

    SvaraRadera
  4. This is so pretty, what a sweet photo too.. thanks for joining in with Sketchabilities!

    SvaraRadera
  5. I loved all the gold details! Beautiful LO! Thank you for joinning us at Sketchabilities. <3

    SvaraRadera
  6. Really beautiful ! I love the doilie you used ! thanks for joining us at Sketchabilities :)

    SvaraRadera