Translate

torsdag 1 februari 2018

Fika och klädparty

Jaa äntligen kom jag iväg på promenad hyfsat tidigt, det blev inte så långt, svinkall vind längs med havet och upp till ICA för att handla.




Under eftermiddagen kom min syster Anita och kusin Gun på fika.



Gun ska få sin sista cellgiftsbehandling imorgon och sedan håller vi tummarna!



Trevliga timmar tillsammans hade vi, vi har vuxit upp ihop alla tre i samma by och det är något visst.

Ikväll åkte jag med dotter Mia på klädparty, Helena demonstrerade House of Lolas kläder. Det är så fina kläder i hög kvalitet, de kläder jag har därifrån använder jag jättemycket.


Vi var hemma hos Marie i Laröd och hon hade dukat fram så mycket gott att äta och dricka.


Vi provade, skrattade, pratade och gav varandra råd, det är väldigt roligt. Jag köpte ett par byxor snygga och användbara.


Tack till Helena och framförallt till Marie för hennes gästfrihet och allt gott!

4 kommentarer:

  1. En riktig mysdag!! Härligt!!! Ja många tankar och böner för Gun nu!! ❤️ Ha en riktigt go’ fredag och trevlig helg!! KRAAAAM💚💚💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna, ha det så bra själva inne i mysiga huset med all snö utanför! Kram

      Radera
    2. Tack Anna. Det kan behövas. Som Christel redan skrivit så var det mycket snö ni har. Trevlig helg! Kram Gun

      Radera