Translate

onsdag 14 februari 2018

Paper Issues: Partners Up

Idag, på Alla Hjärtans Dag visar jag en layout som jag gjort till maken, en riktig kärleksförklaring. Jag har gjort den till Paper Issues Partners Up. En av alla roliga utmaningar under månaden är ett samarbete med en partner i scrapbookingvärlden.




Jag inspirerades av färgerna och temat.


Svart CS och ett utskuret hjärtpapper, en free file från Paper Issues, utskuret på min Cameonmaskin. Mönsterpapper och dekorationer från Echo Parks Summer Fun. Också foto på Harald såklart.

8 kommentarer:

  1. En underbar layout fylld av kärlek!! Så läcker bakgrund dessutom!! Heja dig!!! Glad Alla Hjärtans Dag min fina vän!!! KRAAAM♥️♥️♥️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, tack, den där cameonmaskinen gör ju sitt haha! Kram

      Radera
  2. Very cool!! I love the background, and that it's black and white, with the bright colors, they really pop! Thanks for playing along at CSI!

    SvaraRadera
  3. Lovely page! Thank you for playing with us at CSI.

    SvaraRadera
  4. Jättefin och vilken snygg idé med hjärtan i bakgrunden, jag borde använda min cameo mer inser jag!

    SvaraRadera
  5. Such a happy photo and page! Love the pops of color against the black and white! So happy to have you playing with us at CSI!

    SvaraRadera
  6. Love the hearts on the background, so fun. The colors look great up against the black and white.

    SvaraRadera