Translate

lördag 17 februari 2018

Hit och dit

Hela dagen har gått till att rusa hit och dit och komma på olika saker. Jag får svårare och svårare för att kasta mig ut i det okända, det tar lite emot nuförtiden. Det blir nog bra när vi kommer iväg. Lite familj och vänner har kommit en stund och sagt hej. Vännerna som vi skulle kört tillsammans med kanske kommer efter, vi får väl se.
Jag vet inte hur det står till med vår hörsel, Harald och jag hör inte vad vi säger till varandra, dråpligt blir det. Harald tror att det blir en jätterolig resa, särskilt av den anledningen eller blir vi så ilskna på varandra så vi snart kommer hem igen haha!
Iallafall, imorgon bär det av så hoppas jag att vi inte glömt något. Vi hörs från Trelleborg.

Nu måste jag göra ett litet tillägg, min vän Anna lade just ut denna fantastiskt fina layout. Jag blev så rörd, jag är inte riktigt i psykisk balans känns det som, det är reseångesten.


5 kommentarer:

  1. Ni är underbara!!!! ❤️❤️❤️ Så glad att du gillar den!!! Min LO alltså😍😘 Ni kommer att få det underbart på resan !!! Tänker på er!!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, tack! Din LO är helt underbar, inte för att jag är med på den, utan hela kompositionen och färgerna! Jag hoppas resan blir bra, tar som sagt lite emot trots att jag längtat så. Kanske är det årstiden som inte är så lockande, men förhoppningsvis möter vi värmen så småningom. Kram

      Radera
  2. Önskar er en jättefin tripp söderöver och ser framemot din reseskildring. Kramar till er båda och kör försiktigt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ulla, ja jag skriver som vanligt, haha! Kram

      Radera
  3. Det kommer att bli jättebra..bara ni satt er i bilen...önskar Er sköna och roliga dagar...Kram Gunnel

    SvaraRadera