Translate

söndag 4 februari 2018

Paper Issues: Take 5

Paper Issues har redan en massa nya utmaningar för februari månad, det är så mycket roligt, svårt att välja.


Jag började med denna och efterhand som jag höll på blev det fler och fler av dessa 15 saker. Det som är tydligast är nog 1. red, 3. turquoise, 4. polka dots, 5. cardstock, 6. heart, 7. arrow, 8. bow, 
15. use the word love och några till faktiskt.


Nu blev jag plötsligt osäker, man får kanske inte ha något annat än det som står, isåfall skulle jag inte haft misten. Foto på barnbarnsbarnet Edith i mitt knä.

4 kommentarer:

  1. Åh, så himla fint på er❤️

    SvaraRadera
  2. Alldeles alldeles alldeles UNDERBART!! Älskar!!! Och jo då du får använda övriga saker bara du väljer minst fem grejer från listan. KRAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack, ja jag trodde det, men med min engelska blir jag ibland osäker och orkar liksom inte läsa ordentligt. Tack för hjälpen, du är mitt stöd i allt detta! Kram

      Radera