Translate

torsdag 8 februari 2018

Scrap The Girls

En layout idag till Scrap The Girls skiss denna månaden.



Ljusrosa CS och ingen mist för ovanlighetens skull! Hjärtat är en free file från Paper Issues, det är så kul med den där Cameonmaskinen nu, blir mycket av det, men kommer säkert att plana ut så småningom. Det har också plötsligt blivit så att jag börjat använda färgade cardstock eller till och med äldre papper. Mönsterpapper här är från mitt månadskit från Citrus Twist Kits. Foto på mitt barnbarnsbarn Alice.

Igår fick jag ett fint pris på posten, en vinst just hos Scrap The Girls, bästa priset på länge.


Tusen tack, älskar dessa! De kommer från Accent Scrapbooking i Canada, de har massor av underbara flairs.

10 kommentarer:

  1. Jamen hur fina var inte de där flairsen? Försökte genast hitta en webshop i sverige som har några inne, men det verkar skralt på den fronten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det finns inte så många här vad jag har hittat. En gång beställde jag från USA, finns ju så många fina!

      Radera
  2. Åååhhh!! En till alldeles ljuvlig layout!! Jag är så glad nu att jag inledde dig i frestelse för denna maskin !! Och ett jättefint pris!! Härligt!! ♥️♥️♥️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, ja nu är jag också så glad över det haha! Kram

      Radera
  3. This is a super sweet layout, great photo and I love the heart. Thanks for joining us at STG.

    SvaraRadera
  4. That's a lovely layout, thanks to playing with us at Scrap the girls!

    SvaraRadera
  5. those colours go so well together! such an elegant page! thanks for joining us at Scrap The Girls!

    SvaraRadera
  6. Really nice layout! Love your interpretation of our challenge! :D

    SvaraRadera
  7. Very beautiful layout! And those are my flairs!! Yay!! You have received it and I'm so glad that you like them!!! Thank you so much for joining us at Scrap the Girls this month! ♥

    SvaraRadera