Translate

måndag 12 februari 2018

Paper Issues: Bigger is Better

Jag har fullt upp med att tolka alla roliga utmaningar hos Paper Issues. Så mycket kul där.  Idag är det denna, en stor titel på layouten.




Jag har använt vit CS med mist, en free file från Paper Issues till titeltexten. Mönsterpappren, som jag just nu undrar varför jag valde, är från Bo Bunny. Lite olika dekorationer, ja jösses, kaosaktigt haha! Foto på mig, jag gillar att bada och vinterbad är inte dumt alls.

Jag glömde visa mitt kort till barnbarnsbarnet Mathèo igår. Det kortet är inte till någon utmaning, men kan ju visa det ändå.


Papper och övrigt är från Bella Blvd


Jag har även gjort ett beställningskort med svårt tema. Till en matte- och fysiklärare!

2 kommentarer:

  1. Galet läcker är den layouten på dig!! Och fotot är så härligt också💙 Den skärfilen har jag också men aldrig kommit till skott att använda , så snygg!! Och två jättefina kort också! Perfekt tolkning för en fysik och mattelärare ju🙌🏻🙌🏻🙌🏻
    Du är då BRA!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Ja, det blev ju lite kul att sätta fotot i mitten. Kram

      Radera