Translate

tisdag 6 februari 2018

Stuck?!

En layout till Stuck?! och deras första utmaning denna månaden.  De har alltid fina skisser och inte så mycket mer att tänka på, skönt.



Jag är ju inne i min cameonflow och här har jag skurit ut blomkransen och det finns även några överblivna hjärtan med. En svagt gul CS med lite miststänk, ångrar lite att jag tog de mörka stänken, men så blir det ibland. Några få papper och dekorationer från mina kit från Citrus Twist Kits. Foto på någon blomma jag tagit, kommer inte riktigt ihåg vad och när.

7 kommentarer:

  1. Makalöst vackert !! Så skirt och fint!! Gillar massor!! Blommorna är med största sannolikhet en närbild på vit syrén. Sååå vackert !! Tack!!
    KRAAAAM 💛💛💛

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja just det, det är syrén! Längtansfullt! Kram

      Radera
  2. How beautiful is that cut file with that photo! So happy to have you playing with us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
  3. Such a pretty and elegant take on the challenge. I'm swooning over that cut file! Thanks for playing along with us at Stuck?!Sketches!

    SvaraRadera
  4. Love all the beautiful details and the way you use that fabulous cut file to frame your photo! Thanks for playing along with us at Stuck?!Sketches!

    SvaraRadera
  5. This is so stunning, love the way you used the cut file! Thanks for playing along at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
  6. so very beautiful! Thank you for joining us at Stuck?! Sketches.

    SvaraRadera