Translate

söndag 4 februari 2018

Skön söndag

Bäst att ta en promenad först innan jag börjar scrappa och köra cameonmaskinen haha! Det var kallt idag, jag hade för lite kläder på mig, brukar inte frysa nuförtiden, men det gjorde jag. Jag tog med mig lite bröd till fåglarna och fotade sjöfåglarna. Jag hade med mig båda mina kameror idag och använde teleobjektivet till Nikomkameran. Sedan tog jag massor av bilder med min lilla kameran och när jag kom hem vara alla bilder utom tre borta. Jag fattar inte vad det är för fel, nu får jag kolla hela tiden, kanske köpa ett nytt minneskort och se om det är felet. Nytt irritationsmoment!!!!


Det blir fullständigt krig mellan fåglarna.








Visst är det en badare därute på bryggorna, såg jag inte när jag tog fotot.


En paddlare tog sig fram, det såg kallt ut.


Jag gick upp i Lerbergsskogen för att komma ifrån den isande kalla vinden. 




Harald gjorde middag idag, köttbullar, mmm så gott!


Jag kunde istället sitta inne i min scraphörna och roa mig. En riktigt skön söndag! Hoppas ni haft detsamma!

4 kommentarer:

  1. Såg också kanotisten, brrr❄️

    SvaraRadera
  2. Ja det såg kallt ut!! Men fina bilder!! Vi hade -26 i morse kl 6!!! BRRRRR!!! Nu kl 8.20 är det bara -19.1😅 Mumsig mat som alltid !! Ha en härlig måndag!! Och njut av din fina Cameo!! 😍😘 Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, fy så kallt, vi hade -6 grader imorse, tyckte jag var kallt! Nu har jag kört färdigt ett tag, måste ju använda det också haha! Kram

      Radera