Translate

torsdag 8 februari 2018

Jobb

Städning och strykning hos dottern och svärsonen idag. Nästan lite vårkänsla i vädret, men städningen fick bli min motion.


Det var riktigt skönt på deras terass när väl solen brutit igenom.


Olika utsikter från lägenheten.



Igårkväll missade jag mitt absoluta favoritprogram på TV, Masterchef Australien. En ny omgång, 2017  har nyligen börjat och det är så vansinnigt roligt att följa. Svenska Mästerkocken är en löjlig variant i jämförelse på alla plan. Masterchef Australien går på TLC, söndag-torsdag och jag kan inte se programmen på play så därför försöker jag se repriserna. Det gick kl 12 och Jonas hade varit snäll och märkt upp fjärrkontrollerna till sin gamla svärmor som inte förstår tekniken hahaha!!!!!




Det blev ett mysigt avbrott med en kopp kaffe i städningen.

4 kommentarer:

  1. Kollar ofta på Masterchef Australien och det är outstanding jämfört med Svenska varianten. Kramar till en bra helg för er.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst är det bra, domarna är underbara!

      Radera
  2. Jaaa! Masterchef Australia!! Bara BÄST!! Tittar inte nu men följde slaviskt förut när Astrid var bäbis. Och jag ÄLSKAR Jonas fina uppmärkning😂😂😂❤️ Det är kärlek det!!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja jag vet inte hur jag ska kunna slita mig från det! Ja vilken bra användning av silvertejp! Kram

      Radera