Translate

fredag 25 november 2016

Fredag

Jag promenerar på nu, skönt att ha fått in rutiner på det. Jag klagar bara på att det är svårt att hitta roliga motiv till fotograferandet. Jo, det skulle vara att det inte har kommit upp någon julgran på Kyrkplatsen i år.



Det blev en promenad på stan idag, skulle kolla lite denna Black Friday.



Höganäs AB:s tillbyggnad på det gamla huvudkontoret är mäktigt, skulle vara kul att se invändigt.



Eric Ruuth har fått på sina tomtekläder. Sedan blev det inte mer fotat, jag var inne hos Maria Grant och fick annat att tänka på. Jag köpte jul-och nyårsstassen! Ser inte mycket ut där i kassen, men jag är så nöjd. Kunde till och med välja på två saker, så svårt.

4 kommentarer:

  1. Ser framemot att se nya kläderna på dig sen !!!
    💚 Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja det blir nog bra tror jag, fast jag har svårt att glömma klänningen som jag också provade, den är prickig! Kram

      Radera
    2. KÖÖÖP!!!! Inte alltid man hittar två set man gillar!!! ❤️

      Radera
    3. Den eller en Big Shot? Nä, jag skojar.....

      Radera