Translate

tisdag 22 november 2016

Stuck?!

En layout idag efter skissen hos Stuck?! En fin skiss som jag inte gjorde rättvisa.



Jag har använt lite äldre papper här, roligt att få användning av dom, men jag blir sällan nöjd. Lite blandade dekorationer och ett spetsband. Tyvärr är fotot lite mörkt, jag tycker det är så svårt med det, jag ser fotot i datorn och tycker det ser bra ut, men när fotot är framkallat är det inte bra. Hade jag orkat sätt mig bättre in i Photoshop hade jag kunnat fixa till det. Detta fotot är på mitt barnbarnsbarn Alva.

5 kommentarer:

  1. Va !!!??? Inte rättvisa??!! Den är så fin ju! Gillar siffrorpappret och dekosarna med blommor är jättefin och passar så bra här. Titeln är också så mysig. Så det så!! ❤️ Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack, du är snäll du. Jag tror att det är det mörka i fotot som inte är bra. Kram

      Radera
  2. What a darling photo! Love all your embellishing! So happy you played with us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
  3. The photo may be darker than you would have liked, but it gives a soft, dreamy, silhouette which is quite charming... Thanks for playing along with us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
  4. What a fabulous page!! Love the soft "feel" of it and you definitely did the sketch justice! Great that you joined us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera