Translate

måndag 7 november 2016

Promenad

Nu måste jag försöka få vardagliga rutiner igen, det känns alltid bäst. Idag började jag med en promenad iallafall, det var riktigt skönt. Det är mycket att få ordning på här hemma så resten av dagen gick åt till det. Jag trivs bäst när jag har kontroll och ordning över grejorna.


Lite bilder från min promenad. Det känns som ganska längesedan jag gick promenad med kameran här hemma.


Det har varit kallt idag, minusgrader nu ikväll.




Ibland hittar jag konstiga saker på stranden. Den här såg ut som en segelbåt.





Jag gick in om Köpmansgatan på hemvägen för att göra lite ärenden och då gick jag in på Loppan. Dom har flyttat till nya lokaler och vad fint det var i jämförelse med andra stället. Nu har de sorterat upp och har ett begränsat antal prylar. Jättefint har det blivit.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar