Translate

tisdag 8 november 2016

Tisdag

Inga ursäkter längre, träning av något slag varje dag! Städning skulle kanske kunna räknas, men inte i den farten jag städar. Så det fick bli en promenad.


Minusgrader, kallt, men ett fantastiskt ljus.


Lite konstigt känns det att inte ha en båt här.



Min favoritpromenadväg, himmel och hav hade nästan samma färg idag.




Det såg ut som om det kunde bli nederbörd, men det har varit fint hela dagen.



Senare på eftermiddagen var jag på Fotoklubbens styrelsemöte. Jag har inte kunnat vara med under hela hösten och det känns lite som att jag inte sköter mig. Eftersom vi kommer att vara ute och köra en hel del framöver så har jag avsagt mig styrelse/kassörsuppdraget för nästa år. Lite trist, men jag ska ju vara kvar i klubben, det är så mycket roligt på gång.


Efter mötet bjöds det på en god äppelpaj och kaffe.


Ett jättetrevligt möte var det med goa människor.

2 kommentarer: