Translate

fredag 18 november 2016

Let´s Get Sketchy

En layout idag, den är till Let´s Get Sketchys senaste veckoskiss. Den var svår att motstå.


Min layout blev en riktig sommarlayout.


Vit CS som bakgrund med stämpling och stänk. Jag fick en del kasserade akvarellmålade papper av min vän Tina när jag var hos henne i helgen och en av dom har jag tryckt ut cirklar och stjärnor från. Lite blandade dekorationer, lite sytråd och några knappar (tack Anna för att jag kom ihåg dessa igen). Foto på barnbarnet Ebba när hon var med oss i husbilen i somras.


7 kommentarer:

  1. Underbara härliga sommarfärger!!! Så läckert med cirklarna och stjärnorna. Vilken rolig och bra idé att använda akvarellerna att stansa ut formerna i. Härlig inspiration, blir också sugen på den skissen... Kram Anna ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, visst är det härligt med dessa sommarfoto! Ja kör på den Anna! Om du hinner förstås, nu är det ju cybercrop! Kram

      Radera
  2. love the color combo:))
    thanks for sharing it with us @LGS!!

    SvaraRadera
  3. Very nicely done, liking your circuses a lot. 8A1fa65a5

    SvaraRadera
  4. Snyggt!! Jag tyckte att det här var en svår skiss att tolka, men du har ju verkligen lyckats!!!

    SvaraRadera
  5. Wow this is one awesome page and take on the sketch. I love the colors and the photo. I love it all. Thanks for joining in with us at Let's Get Sketchy.

    SvaraRadera
  6. Beautiful layout! Thanks for joining us at Let's Get Sketchy!

    SvaraRadera