Translate

måndag 28 november 2016

Måndag

Om jag inte kommer igång på morgonen innan kl 10 så fastnar jag lätt med att titta på Malou efter 10. Hon har alltid intressanta ämnen och bra samtal med människor. Det är synd att programmet går på förmiddagar, fler borde se dom. Jag fick besök av kusin Gun en stund och sedan hade jag jobb att göra.


Städning hos dottern och hon har redan börjat sin julskyltning med klappar. Nu får jag skärpa till mig!


Det blev en sen promenad idag, kort blev den också.


Favoritbutiken Maria Grant fyllde 3 år idag och hon hade en tävling bland alla som handlade.


Jag träffade dotter Mia där och jag fick en present! Istället för julbord som man ska bjuda sina anställda på sa hon haha! Jag blev ju såklart jätteglad. Jag hoppas hon vinner på sitt kvitto!


Denna klänning som jag gått och trånat efter är nu min! Tack, tack!

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det har jag inte blivit bortskämd med under mitt arbetsliv så jag tackar! Synd att du inte vann, kram

      Radera
  2. Av första klass...:) :) Gunnel

    SvaraRadera
  3. Jaaaaa!!!! Men vad roligt!!! Heja Mia!!!! 💛 Ja den är du så värd Christel. Nu måste du visa hur dina nya stassar tar sig ut snart!! Nyfiken!!! Kraaaam💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja blir väl till julens tillställningar om inte förr! Kram

      Radera