Translate

onsdag 30 november 2016

Promenad

Det blev en promenad mellan bak och scrap. Det var en kall isig vind och inte helt behagligt.


Här gick Harald, han tar också dagliga promenader, men vi går aldrig tillsammans. Vi har inte samma tempo säger Harald! Nej, det är inte bara det, jag stannar och fotograferar och han stannar och pratar med folk han möter.




Havet var inte inbjudande idag.




Jag avslutar med en bild på min scraphörna. På Pysslotekets cybercrop har dom en extra utmaning att fotografera sin scrapröra. Jag behöver ordning omkring mig annars hittar jag ingenting. Efter varje grej jag gör har jag nu disciplinerat mig att ställa iordning inför nästa projekt. Den rörigaste platsen vinner och det blir inte jag har jag konstaterat när jag ser andras platser. Men, väldigt roligt att se hur andra har det.


4 kommentarer:

  1. Du har en så fin och mysig scraphörna för att inte tals om allt underbart du skapar där!!!! KRAAM ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna, hälften av vårt sovrum i vår 2-rumslägenhet. Kram

      Radera
  2. Mysig hörna! Kul att se vart du skapar allt fint :) Jag skulle inte heller vinna trots att jag har det betydligt rörigare än vad du har. Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja det är roligt att se allas platser! Kram

      Radera