Translate

lördag 29 december 2018

72-timmarsutmaningar

Det finns en grupp på facebook, 72-timmarsutmaningen som jag tycker är kul. Jag börjar mer och mer luta till de få svenska utmaningar som finns, det är så skönt att slippa tänka på att engelskan ska bli rätt.
Just nu är det en utmaning på gång där det ska användas klockor i olika form. Jag gjorde en layout, den första på ett tag och den blev väl sådär enligt mig själv.


Tanken med den är iallafall bra, bakom fotot sitter mina önskningar och förhoppningar inför 2019. Papper från mina Citrus Twist Kits.

6 kommentarer:

  1. Så fint kort...är det i Bohuslän..isåfall har jag gått på denna "brygga" :)
    Hoppas dina önskningar slår in Kram Gunnel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja det är Bohuslän på Veddö som är ett naturreservat och så fint, kul att du varit där, det behövs ingen båt för att promenera runt här. Det är vackert. Kram

      Radera
  2. Härligt kort och du ser avslappnad ut! Kramar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja Bohuslän har den effekten haha! Kram

      Radera
  3. En till helt ljuvlig sida och med så mycket kärlek och eftertanke i! Jag önskar dig och de dina ett härligt slut på 2018 och ett nytt, välsignat och helt fantastiskt 2019💚💚💚⭐️⭐️⭐️ kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och jag önskar detsamma till er! Kramar

      Radera