Translate

tisdag 4 december 2018

Tisdag

Imorse gick jag en promenad, tro det eller ej, men det blev inte mycket fotograferat. Det är så tråkigt väder och inspirationen tryter.


Vad har hänt här? På vår skitiga svalgång. Huset vi bor i har sålts och vi har en ny ägare sedan den 1 december. Det ska bli spännande och se om underhållet blir bättre.



Jag promenerade till outlettområdet för att kolla lite julklappar. Fotot här är på baksidan av Saluhallen som jag inte gick in på idag.


Jag fick till och med köpt några julklappar.


Pepparkaksdegen skulle tas hand om och jag var så uppe i det att jag glömde att jag beställt tid nere i Spabutiken för ögonfärgning. Hon fick ringa efter mig! Jag måste verkligen sätta klockan på ringning så fort jag ska göra något.



Pernilla i butiken fick iallafall några nybakade pepparkakor!


Mitt favoritrecept till dessa juliga kryddstarka pepparkakor.


2 kommentarer:

  1. Härligt härligt!! Saluhallen och outlet!! Och pepparkakor 😍 Bra att du bor så nära din salong iaf. Det är lätt att glömma när man börjar baka. Men det ordnade ju sig! Kram

    SvaraRadera