Translate

söndag 9 december 2018

December Daily

Jag hann göra klart några sidor till på min December Daily innan vi åkte iväg på resa.



2006 när jag gjorde denna hade vi precis flyttat in i vår lägenhet i Helsingborg. Vi hade då lämnat vårt båtboende efter nästan 7 år. Harald hade varit sjuk i flera år och till slut fungerade det inte längre. Vi kom ändå iväg på vår långsegling 2008 och även om det var besvärligt har vi aldrig ångrat att vi gjorde det, tvärtom är vi så glada och stolta över det.


Årets saker är inte så mycket att skriva om.


Vi hade en tradition under flera år att julbaka tillsammans, dotter Mia och hennes barn Jonathan och Ellinor. Ett sådan trevlig tradition, varför gör vi inget sådant längre?





Julhandel tydligen, jag kommer inte ihåg varför Ellinor hade kameran, men jag var inte lika nitisk med den då. Fotona på dessa sidorna är inte så bra, jag tror att jag skrivit ut dom på för dåligt papper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar