Translate

torsdag 6 december 2018

December Daily

Nu har jag kommit igång med min December Daily, allts att på något sätt dokumentera decemberdagarna fram till jul. Det är kul att göra, lite tjatigt att visa här, jag menar, nu får ni kära läsare se mina dagar i dubbel bemärkelse.


Jag gjorde ju grunden på scrapträffen sist och nu fyller jag den. Första sidan blev till slut så här.


I boken gör jag också extra sidor som sticks in mellan sidorna och den 1 december blev dokumenterad på en sådan extra sida.


Min jullåda blir flitigt använd i år, pappren börjar sina haha!


Det allra roligaste med detta är att jag gjorde en December Daily 2006 och tittar nu på den och minns. Vad jag ångrar att jag inte gjort detta varje år! Det är 12 år sedan! 


2 december blev på två uppslag. 


2006 var vi helt inne i vår långseglarvärld och här var det julbord med seglarvänner.


3 december.



Här syns det hur extrasidorna sticks in i fickorna i de dubbelvikta cardstocken.


2006, julbord igen med jordenruntseglarklubben JRSK. Vi är inte med där längre, men det var en rolig tid med vänner för livet.

4 kommentarer:

  1. Du är ju bara så duktig! Så jättefint! ������

    SvaraRadera
  2. Härligt härligt!! Och inte tjatigt alls!! Glädje!! Kram 💚

    SvaraRadera