Translate

söndag 2 december 2018

Let´s Get Sketchy

Denna månaden har jag äran av att vara gästdesigner hos Let´s Get Sketchy. Detta skulle jag göra klart mitt i kaoset med en dator som inte fungerade, tror ni jag var galen då? Jag blev tvungen att ta ett helt förfärligt foto av mig med min Iphone, jag fick Mia att skriva min presentation för att kunna skicka till mig. Men, det är ju roligt att få vara med där, gå gärna in och titta! Let´s Get Sketchy har två skisser i månaden att tolka och jag är ganska ofta med där. Den första denna månaden är denna skissen.



Jag har använt vit CS med mistfärger, papper och dekorationer från mitt oktoberkit från Citrus Twist Kits. Foto på mitt barnbarnsbarn Edith med mamma Hanna.

2 kommentarer:

  1. Vilken tur att du antog gästplatsen trots datastrul. Detta är så snyggt och jag är så glad och stolt för din skull!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, dina ord betyder så mycket! Kram

      Radera