Translate

torsdag 27 december 2018

December Daily

Jag fortsätter att vid lediga stunder jobba med mitt December Daily album, inget annat scrappande blir det.


Framme vid den 12 december när vi var i Hurghada i Egypten.


Redan då för 12 år sedan gjorde jag julkorten själv.


13 december i Hurghada.


2006 var jag i arbetslivet och Luciatåget var därifrån.


14 december, fredagen, då var jag riktigt sjuk, men försökte ändå njuta av dagen vid stranden.


Detta blev suddigt, julbord med jobbet och alla var hemma hos mig före. Vi var ett så trevligt och roligt gäng där på Zenit i Helsingborg.


Äntligen hem igen måste jag säga. Vi var ändå så nöjda med veckan och var med om helt otroliga saker, men sjukan gjorde det jobbigt på slutet.


Åh vad jag kan sakna Aurora och det livet vi hade där i Norra hamnen i Helsingborg.


16 december, inte så mycket blev gjort, men julkorten gjordes iallafall.


Shopping tydligen på Haralds favoritgata, Kullagatan i Helsingborg.







2 kommentarer:

  1. Härliga sidor med fina och förkylda minnen. Kul att sw tillbaka på och jämföra som du gör nu. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja just det tycker jag nästan är allra roligast. Kram

      Radera