Translate

onsdag 26 december 2018

Kalkonmiddag

Haralds syster Karin och make Dan har traditionell kalkonmiddag för syskonen på Annandagen. En så trevlig och god tradition som vi är glada för. Roligt att träffas under julen eftersom vi numera inte träffas på julafton.


Fyra av sex syskon med respektive är samlad. 



                                             Det är alltid så gott, så bra efter all julmat.


Efterrätten är som alltid Ris á la Malta, lika gott det.



Kaffe och en massa prat, tusen tack för allt gott och trevligt!

Jag gick hem lite före Harald, jag var orolig för att ha lämnat hunden Hilda ensam i vår lägenhet. När jag kom hem blev hon så helt vansinnigt glad, hon är så go den lilla vovven. Vi går långa promenader med henne och imorse var det jag.





Imorgon skall hon hem till familjen igen.

2 kommentarer:

  1. Mumsigt m kalkon, det blev ingen sådan för oss i år. Synd då jag tycker det är gott.. Får göra en sen ändå bara vid tillfälle( om jag får feeling🙈)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det går ju att göra precis närsomhelst och ni är ju så många så det går åt! Kram

      Radera